Friday, January 11, 2013

Snap shots from my life in Taipei

Some more photos. 

Lite fler foton.


I sometimes go by train. This time I ended up in a cargo car. I felt right at home. 

Ibland åker jag tåg. Den här gången åkte jag i en bagagevagn. Jag kände mig som hemma. 



Some of my friends in ZhongLi

Några av mina vänner i ZhongLi. 



Sabina is really good at drawing. The drawing below the photo of her is her drawing. 

Sabina är riktigt bra på att rita. Teckningen under bilden av henne är hennes. 



One day my previous class came home to me for some food. 
(from the left. Japan, Kirghistan, Mexico, Taiwan and South Korea)

En dag kom klassen jag studerade i tidigare hem till mig för lite mat.
(från vänster. Japan, Kirgistan, Mexico, Taiwan och Syd Korea) 



Swedish meatballs and mashed potatoes.

Svenska köttbullar och potatismos. 




The girl with the big camera is from Russia.

Tjejen med den stora kameran är ifrån Ryssland.


I meet a Taiwanese girl every week for language exchange. I help her with English, and she helps me with Chinese. She is studying Russian and one evening they had a show. It was all in Russian. 

Jag träffar en taiwanesisk tjej varje vecka för språkbyte. Jag hjälper henne med engelska och hon hjälper mig med kinesiska. Hon studerar ryska och en kväll hade de en show. Den var helt på ryska.


That was all for this time. 
Stay awake. 
Love Ove

Det var allt för den här gången. 
Var vaken
Goa hälsningar Ove 

No comments:

Post a Comment