Wednesday, January 9, 2013

Here comes some random things from my recent past. 

I made some Christmas cards. 

Här kommer lite slumpmässiga saker från den senaste tiden. 

Jag gjorde lite julkort. 






They must be joking... 


 


My friend from South Korea came to my place and cooked some food. 

Min vän från sydkorea kom hem till mig och lagade lite mat.  


I made a new friend that same day. She has a vegetarian restaurant here in the area. 

Jag fick en ny vän den dagen. Hon har en vegetarisk restaurang här i närheten. 


My friend and I went to some hot springs. It smelled like eggs.

Jag och min vän åkte till varma källor. Det luktade som ägg.


A bird.

En fågel.


Another day another friend and I made cinnamon rolls 

En annan dag bakade jag och en annan vän kanelbullar. 


And Jason had time off from the army. 
(He is getting transferred to close to where I live on the 16th of January. I am very happy about that) 

Och Jason hade ledigt ifrån militären. 
(Han blir förflyttad till ett ställe i närheten av där jag bor den 16e Januari. Jag är mycket glad för det.) 




Stay awake. 
Love Ove

Var vaken
Goa hälsningar Ove 


No comments:

Post a Comment