Saturday, January 5, 2013


I went to a mountain, and this is my story
Jag gick till ett berg och det här är min berättelse


We met at the MRT
Vi möttes vid tunnelbanan.

And then we took a cab 
Och sedan tog vi en taxi.

Out on the track
Ute på stigen








This is how allot of the track looked like. 
Det är såhär mycket av stigen såg ut. 

Turn right
Sväng höger


Checking the photo i took with my phone. 
Kollar fotona jag tog med min telefon. 



 At a summit
På en topp.

And then on out way.
Och sedan på väg igen.









Me on the top of another summit
Jag på toppen av en annan topp. 



Like a bridge over troubled waters
Som en bro över vilda vatten.

In the end we made it to a nice, warm and DRY place. 
Till slut kom vi till ett trevligt, varmt och TORRT ställe. 







The happy, wet and cold 
De lyckliga, blöta och varma



It was raining most of the time, and I was soaked, but I had a great time and I thank everyone who was part of this hike. 

Det regnade för det mesta och jag var genomblöt, men jag hade en fantastisk dag och jag vill tacka alla som var del av den här vandringen. 


Stay awake. 
Love Ove 


Var vaken
Goa hälsningar Ove

No comments:

Post a Comment