Wednesday, May 15, 2013

Ove the SUPER HERO???.

Maybe everyone wants to be a super hero at some point in their lives. But if YOU were a super hero, what would your special ability be? 
My super hero ability would be to be able to get people to understand each other and to feel empathy towards other people. With that ability I think I would be able to change the world. 

I used to have a real "super hero ability" but it disappeared after an operation. 
What was it? 
I used to be able to pee whenever I wanted too. 
How did I accomplish this? 
I poked my belly button with my finger and I would have to pee. No matter how recently I had gone to the bathroom, I still could pee. 
When would this be a good super hero ability? 
At the hospital. 
Hey sir, Would you be so kind as to pee in this cup. We have to run some tests.
Well that is when my super hero ability was great, and I miss it... 

Talking about super heroes... there are also super villains... 

Kanske vill alla vara en superhjälte någon gång i sitt liv. Men om DU var en superhjälte, vad skulle din speciella förmåga vara?
Min superhjälteförmåga skulle få folk att förstå varandra och att känna empati för andra människor. Med den förmågan tror jag att jag skulle kunna förändra världen.

Jag brukade ha en riktig "superhjälteförmåga", men det försvann efter en operation.
Vad var den?
Jag brukade kunna kissa när jag ville.
Hur gjorde jag detta?
Jag petade min navel med mitt finger och jag sedan behövde jag kissa. Oavsett hur nyligen jag hade gått på toaletten, kunde jag fortfarande kissa.
När var den en bra superhjälteförmåga?
På sjukhuset.
Hej, Kan du vara så vänlig att kissa i denna mugg? Vi måste köra några tester.
Det var är när min superhjälteförmåga var fantastisk, och jag saknar den ...

På tal om superhjältar ... det finns superskurkar också ...






Stay awake
Love Ove 

Var vaken
Goa hälsningar Ove

No comments:

Post a Comment