Wednesday, February 27, 2013

陽明山 - Yangmingshan

Yesterday I went on a little hike on my own. 

Igår gick jag på en liten hajk. 

昨天我到陽明山去爬山七星山了。

I hiked southeast. 

Jag vandrade åt sydöst. 

我爬山往東南了。



This mountain is full of hot springs. 

Det här berget är fullt av varma källor. 

這個山有很多溫泉。


Sulphur

Svavel



 The hike went up, up, up. 

Vandringen gick uppför, uppför, uppför.

我爬山往山上了。


Amazingly beautiful.

Fantastiskt vackert. 

我覺得非常漂亮。


I made it to the top.

Jag tog mig till toppen. 

我能到山上去了。




Two photo of me. 

Två foton av mig. 

我在兩張相片。



The surroundings

Omgivningen

一些別的地方。 




Some plants. 

Några växter

有的花。






 And some birds. 

Och några fåglar.

跟有的鳥。 



Almost all the way to the other side of the mountain.

Nästan hela vägen till andra sidan berget. 

差不多這別的邊的山。


 As a reward after some really good hiking I went for a bath in a natural hot spring. 
That was quite nice :) 

Som en belöning efter en riktigt trevlig vandring tog jag mig ett bad i en naturlig varm källa. 
Det var riktigt trevligt. 

爬山以後我去泡溫泉了。
我非常好完。




After the hike I went to a night market and a lantern festival, but that is another story. 

Efter hiken åkte jag till en nattmarknad och en lanternfestival, men det är en annan historia. 

我然後倒夜市根元宵節去了

Stay awake.
Love Ove

Var vaken
Goa hälsningar Ove

再見
莫利斯


No comments:

Post a Comment