Tuesday, February 26, 2013

Elephant Mountain - 象山

Some days ago my friend Esteban asked me if I wanted to come with him and some other people when they hiked a small mountain, and naturally I wanted to come. 

För några dagar sedan frågade min kompis Esteban om jag ville vandra uppför ett berg med honom och några andra personer. Naturligtvis ville jag det. 

一個禮拜以前我跟我的朋友們到象山去爬山。






The reward was this view.

Belöningen var den här vyn.

從象山你看得到101。


臺北

Taipei


A spaceship coming down???

Ett rymdskepp som kommer ner???

那個是什麽東西。


The sun behind some clouds.

Solen bakom några moln. 

太陽


I love fern trees. 

Jag älskar ormbuskträd. 

我非常喜歡這個樹。





I had a great time thanks to my friends. 
Thank you very much, all of you :) 

Jag hade mycket trevligt tack vare mina vänner. 
Tack skall ni ha allihopa. 

我有了一個很好玩的時間。 


Stay awake.
Love Ove

Var vaken
Goa hälsningar Ove

再見
莫利斯


No comments:

Post a Comment