Saturday, December 15, 2012

After Jinmen I went to Kaohsiung where my friend Esteban met up.
Efter Jinmen åkte jag till Kaohsiung där min vän Esteban mötte upp.

Flowers?
Blommor?


A backstreet.
En bakgata.

And a back alley
Och en alle´

Some pagoda
Någon sorts pagod

A close up
i närbild


In the spur of the moment.
Ett Ögonblickets infall.

Everybody was kungfu fighting
(en låttext)

And this is where he tries to be a super hero
Och det här är när han försöker att vara en superhjälte

Have a beer? 
Får det vara en öl? 

Yet another backstreet.
ännu en bakgata.

City center
Centrum

Kaohsiung from a distance
Kaohsiung på avstånd

I had a very good day and I am looking forward to sharing with you how day 2 in Kaohsiung turned out. 
Jag hade en riktigt bra dag och jag ser fram emot att dela med mig av hur dag två in Kaohsiung var.
Stay awake
Love Ove
Var vaken
Goa hälsningar Ove



No comments:

Post a Comment